vrijdag 27 november 2020

Crealies Art Journal Pagina's

 Hallo Allemaal

VOOR DE BLOGHOP VAN HOBBYVISION, ZIE DE POST HIERONDER.

Vandaag mag ik jullie inspireren met deze twee Art Journal pagina's
op het Crealies blog.

Met deze post neem ik afscheid als Designer voor Crealies.
Het was erg leuk om dit voor ruim een jaar te mogen doen.
Maar ze zeggen weleens....
Er is een tijd van komen en er is een tijd  van gaan.






Op de rechter pagina heb de vierkanten radars geplakt en vervolgens gesprayd
met Pigment Colorzz.
Omdat ik de kaders na het sprayen weer af wil halen 
heb ik gestanst met "maak van je stans een sticker" achter het papier geplakt.
Dan kan je (als je het losjes opgeplakt heb) deze voorzichtig weer afhalen.
De pagina links heb ik eerst op kleur gebracht 
en daarna de kaders met wat extra lijm opgeplakt. 
(Die kaders komen dus van de rechter pagina af).
Toen kon de opmaak van de twee pagina's beginnen.
Op de zwarte vlinder vleugels en tandwieltjes
heb ik nog zilveren glitter pasta gesmeerd.
Op de foto is dit helaas niet goed te zien denk ik.
 
Dankjewel voor het langs komen.



5 opmerkingen:

  1. Erg mooie pagina´s om deze leuke periode mee af te sluiten, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie pagina's heb je gemaakt. Zo leuk met al die kaders erop en de pagina's passen zo mooi bij elkaar op deze manier.
    Jammer dat je afscheid moet nemen, maar je moet soms keuzes maken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pagina's heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige pagina's heb je gemaakt in je Art Journal. Weer tijd over voor een nieuwe, leuke uitdaging nu.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties heb voor de laatste keer voor Crealies gemaakt. Succes met wat er op je pad komt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen