dinsdag 24 maart 2020

Mixed Media Bloemen kaart

 
Hallo Allemaal
 
Vandaag staat op mijn YouTube kanaal deze Mixed Media kaart.
De ondergrond heb ik op kleur gebracht met de Distress Oxide sprays.
Dit m. b. v. de Gelli Plate.
 
 
Hiervan heb ik een Tutorial filmpje gemaakt.
Deze is te zien op mijn YouTube kanaal.
Daarbij heb ik alle gebruikte producten genoemd.
Hopelijk gaan jullie mijn filmpje kijken
en kunnen jullie hier wat tips uit op doen.
 
 
Ik hoor het wel als iets niet duidelijk is.
 
 


4 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi Anita, en heb net je filmpje gelijk bekeken, prachtige keuren ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Anita! Heel mooi alle details! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fleurige bloemenkaart, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schitterend kaartje Anita...Ik heb gisteravond je filmpje ook al bekeken...maar merk wel dat ik nog maar een bescheiden aantal spulletjes heb om zoiets moois te maken...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen