dinsdag 16 juli 2019

Mixed Media Cards with flowers - guest designer bij Crealies


Hallo Allemaal
 
Pas geleden kreeg ik de vraag of ik een keertje guest designer
wilde zijn voor Crealies
Natuurlijk wil ik dit graag!
Super leuk dat ze mij hiervoor vragen!
Ik zie dit als een groot compliment op mijn werk.
 
Ik heb voor hun blog deze twee kaarten  (A5 formaat) gemaakt,
in Mixed Media stijl.
 
 

 
 

Als basis heb ik watercolor/mixed media papier 350 grams genomen.
Deze op kleur gebracht met de Distress Oxide Sprays.

 
Daarna kan de opbouw beginnen.
 Hiervan heb ik een Tutorial filmpje gemaakt,
met daarin ook nog eens vele foto's.
 Ik hoop dat jullie mijn Tutorial filmpje gaan bekijken,
en er iets van opsteken en /of inspiratie hieruit kunnen halen.
 
Abonneren op mijn kanaal zou ik super leuk vinden!
Nog een tip... je kan het beeld op pauze zetten, op HD kwaliteit zetten,
op groot en de snelheid aanpassen.
(dit laatste gaat op de pc en soms werkt het ook op de iPad)
 
 
  
Naast het filmpje laat ik jullie ook nog graag deze foto zien.
Je kan met de bloemen stansen sets een tal van combinaties maken.
 
 
 
Dankjewel voor het langs komen en de altijd lieve berichten.
 
   

10 opmerkingen:

  1. Wat een kei ben jij toch in mixed media! Heb weer genoten van de video!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mix van stempelwerk en bloemen Anita. Prachtig gemaakt !
    Leuk dat je een filmpje hebt toegevoegd, bedankt ervoor.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee superleuke kaarten Anita!..leuk in deze stijl.
    Keileuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er echt zo gaaf uit. Het lijkt me echt heerlijk om een mixed media te maken, maar ik ben daar te voorzichtig voor, denk ik.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Normaal ben ik niet zo van de mixed media, maar dit is toch echt wel heel erg tof gedaan!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaarten zijn prachtig Anita. Ze zijn beide prachtig van kleur. Heel mooi al deze bloemen groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dit is prachtig Anita. Ga zo eens lekker de video bekijken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super kaarten Anita!! Zo gaaf!!
    Een wat een joekels.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaarten en mooi filmpje ook. Zo leuk dat mixed media.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen