woensdag 12 juni 2019

Art Journal Pages - own your dreams

Hallo Allemaal
 
Graag laat ik jullie mijn dubbele Art Journal pagina zien.
Dit keer gewerkt met servetten en de Distress Oxide sprays.
Dit laatste gedaan met hulp van de Gelli plate.
 
 
 
 
 
 
Ook hiervan een filmpje gemaakt met daarin nog vele foto's
en de werkwijze.
 Ik hoop dat jullie mijn Tutorial filmpje gaan bekijken,
en er iets van opsteken en /of inspiratie hieruit kunnen halen.
Abonneren op mijn kanaal zou ik super leuk vinden!
Nog een tip... je kan het beeld op pauze zetten, op HD kwaliteit zetten,
op groot en de snelheid aanpassen.
(dit laatste gaat op de pc en soms werkt het ook op de iPad)
 
 
Hebben jullie nog vragen na het bekijken van het filmpje?
Stel ze gerust, ik beantwoord ze graag. 
 
Morgen ben ik weer terug met een kaart.
 
Dankjewel voor het langs komen en de altijd lieve berichten.
 


9 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi!!! Net je filmpje ook bekeken...oh heb al zin om eraan te beginnen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb weer genoten van je video. Supermooie pagina's!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gedaan Anita. Ik hou van deze kleurtjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb genoten van dit filmpje Anita en je pagina's zijn prachtig geworden in hele mooie kleuren...super goed gedaan!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dit...echt super mooi gedaan! Ik ga straks het filmpje zeker kijken!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend gave pagina's!! Supertof!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een schitterende pagina's, ook heel erg vrouwelijk vind ik door de bloemen en de kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen