donderdag 3 januari 2019

CraftAddiction #1 volgens moodboard

Hallo Allemaal

 Het is weer de 3e van de maand dus tijd voor een nieuwe Moodboard Challenge
groep op Facebook.

Hiervoor heb ik deze canvas gemaakt als inspiratie voorbeeld.
De afmeting is 12x18 cm niet echt heel groot.
Klein maar fijn.

 
Nog een foto...
 
Moodboard
 
Ik heb mij laten inspireren door de kleuren  zilvergrijs/paars/roze,
het hartje en de vintage look  van de deur van het moodboard.
 
Dit keer weer een filmpje gemaakt waarin de opbouw van het canvas te zien is.
Ik hoop dat jullie mijn Tutorial filmpje gaan bekijken,
en er iets van opsteken en /of inspiratie hieruit kunnen halen.
 
 
Hebben jullie nog vragen na het bekijken van het filmpje?
Stel ze gerust, ik beantwoord ze graag.

Neem vooral ook een kijkje in onze Facebook groep
om nog meer mooie inspiratie voorbeelden te zien van ons team.
En doe gezellig mee! Wij kijken er naar uit.
Er is tevens ook een mooie prijs te winnen, twee zelfs!
Voor de random winnaar en de nummer1 van de top drie.

Dankjewel voor het langs komen en de altijd lieve berichten.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie Anita.je bent weer mooi bezig geweest met allerlei materialen. Ik doe het je niet na!. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige creatie. Ben beginnend. Ik doe het je niet na.🤗🌻

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Anita. Leuk om het filmpje te zien hoe je het gemaakt hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...wat heb je dit ook weer mooi gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt! Ik blijf dit toch echt wel heel knap vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dat heb je weer schitterend gemaakt naamgenootje!
    Het filmpje ga ik zeker nog bekijken!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit mooi Anita, prachtig gemaakt

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen