maandag 5 november 2018

Twee kerstkaarten

Hallo Allemaal
 
Vandaag laat ik jullie graag twee geborduurde kerst kaarten zien.
De borduurwerkjes had ik deze zomer met het heerlijke weer
al buiten geborduurd.
Maar nu dan toch een kaart /en van gemaakt.
 
De bovenste kaart heb ik distress inkt;
kleuren fired brick en forest moss,
aangebracht met de  maskstencil dennetakken
van craftemotions.
Ook de randen met fired brick nadat ik hem eerst bewerkt had met de distresser.
Kaart model is de shape art van DDBD.
De strik heb ik vast gezet met een brads.
 

 Ik doe met de bovenste kaart mee bij;
- Het steelsteekje #6 Kerst
 
Ook nog leuk om te vermelden is dat ik met deze onderstaande kaart ,
een eervolle vermelding heb gekregen bij de Facebook groep Kerst/Christmas
en een top drie plaats bij 2sisters in the blog
 
 
 


21 opmerkingen:

  1. Je hebt Twee prachtige kaarten geborduurd Anita. Blijft mooi een geborduurde kaart!. Gefeliciteerd met je succesjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is een nieuwe blog van steelsteekje en deze maand is daar een uitdaging een geborduurde kerstkaart. Voor het blog kun je even op mijn blog kijken heb vandaag een kaart voor de uitdaging daar gemaakt. Dan kun je zo de link copieren. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel voor de tip, ga het meteen doen, staat ook bij mij in de sidebar. oeps

      Verwijderen
  3. Ze zijn alle 2 erg mooi Anita. Leuk om er een DDD mal voor te gebruiken. En gefeliciteerd met je winnende kaart, hij is ook wel leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,
    Ik ben Steelsteekje op het blog.
    Als het je leuk lijkt kun je de 2 kaartjes linken.(zoals Trijntje al aangeeft, heb ik nu sinds een 1/2 jaar dit borduurkaarten blog)
    Lijkt me leuk om je prachtige kaartjes daar terug te zien.
    Doe je gezellig mee?
    http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2018/11/challenge-6-bij-steelsteekje-thema-kerst.html
    Winnaar Random voor de prijs, en top 3 kleinigheidje.
    Liefs Crealientje(Steelsteekje)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de tip, was het even vergeten.

      Verwijderen
    2. Dat vind ik nou leuk,Welkom!
      Toppie dat je met je bovenste meedoet.
      Mooi model kaart, toffe strik,plaatje schattig en prachtig geborduurd.
      Heel leuk gedaan!
      (Ik denk dat je het rond de 15e wel gezien had, dan komt er een reminder, je volgt het blogje al. Was vast goed gekomen :)
      Als je borduren leuk vindt, je mag met nog een kaart meedoen.
      Bedankt voor het meedoen met deze kaart bij Steelsteekje Challenge 6!
      Misschien tot de volgende kaart!
      Liefs Steelsteekje.

      Verwijderen
  5. Wat zien beide kaarten er schitterend uit!Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kerstkaarten, Anita.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. twee mooie kerstkaartjes met heel mooi geborduurde motiefjes Anita!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaartjes Anita en gefeliciteerd met je toppertjes
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten Anita ! Gefeliciteerd met je toppertjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Of het nu een borduurkaartje is, een een mixed media, jij schud het zo uit je mouw. Knap hoor.
    Beide kaartjes zijn erg leuk geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele mooie kaarten met prachtig borduurwerk.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee hele mooie kaarten Ik vind dat borduurwerk zo kunstig.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Wat een plaatjes van kaarten. prachtig borduurwerk.
    Gefeliciteerd met je topplekjes! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaartjes heb je geborduurd Anita!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig geborduurd,Anita met lieve plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee schitterende kaarten , met mooi borduurwerk Anita !
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. PRACHTIG dat borduurwerk ! Een echt huzarenstukje lijkt mij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen