maandag 8 oktober 2018

MDF postbak verwerkt met servetten

Hallo Allemaal
 
Vandaag is het de beurt aan mij om jullie te mogen inspireren.
De inspirerende voorbeelden van ons design team van CraftAddiction
 kan je dan ook vinden onder het kopje
inspiratie in de webshop, ook op Facebook en Pinterest.

Ik had in ons nieuwe huis nog niet echt een plekje voor de post,
die binnen kwam en uit gaat.
Daar moest verandering inkomen.
Ik had dit MDF " zelf in elkaar zet" pakketje nog liggen
van CraftEmotions, wat tevens nog te bestellen is.
Dit kan via de mail van de webshop van CraftAddiction.


Ook zijn de gebruikte servetten van CraftEmotions
en ook nog steeds te verkrijgen.
 
Ik heb er weer een Tutorial filmpje van gemaakt.
Met daarin nog vele foto's.
Mocht je hierna vragen hebben, stel ze gerust.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Dankjewel voor het langs komen.
 
 
 

13 opmerkingen:

  1. Ziet er weer super mooi uit Anita! En weer een duidelijk filmpje erbij.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opgeruimd staat netjes...heel mooi gedaan hoor Anita!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een mooi postbakje van gemaakt Anita.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap dat je er blij mee bent. Heel mooi gedaan!! Gave kleurtjes.
    En ja servetten liggen hier ook nog ergens maar heel lang niet gebruikt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! En ook zo leuk om het filmpje te bekijken!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi postbakje heb je gemaakt.
    Echt een eyecatcher, zo mooi met de servetten.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt!! Staat vast prachtig op je tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zie je maar, wie wat bewaard heeft een prachtig postbakje!
    Krijg nu spijt dat ik al m'n servetten heb weggeven...
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Prachtig gedaan Anita.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen