woensdag 31 mei 2017

Scr@p-Cards #97

Hallo Allemaal
 
Ook dit is nog een ingepland bericht.
We zijn inmiddels al wel verhuisd naar ons nieuwe huis.
Weet niet hoever wij in alles zijn.
 Ik hoop dan ook dat er niet veel heeft tegen gezeten.
 
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij
met als Thema Beterschap of opkikker kaart.
 
Hiervoor heb ik deze beterschapskaart gemaakt.
Ik heb de Veer&Moon no.3 stempel gebruikt van Studio Light.
Deze op fluweel papier gestempeld van CraftEmotions.
Deze vervolgens maskeren
zodat je met allerlei distress inkt kleuren in de weer kan gaan.
Daarnaast heb ik verschillende Bits&Pieces stamps gebruikt van Crealies.
Met paarse memento drops inkt.
De vlinders en tekst zijn stempel sets van Joy!
Drie soorten mask art van DDBD gebruikt.
Mocht je weten welke of voor nog meerdere details,
mag je altijd om vragen hoor.
Ik probeer hierop zo snel mogelijk een antwoord te geven.
Ik heb ook nog mini glossy accent toegepast op de krokus.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Mijn team maatjes hebben ook hele mooie voorbeelden gemaakt.
Er is ook weer een hele mooie prijs beschikbaar gesteld.
Dit keer door:
 
Dus ga gezellig langs bij het Scr@p-Cards challenge blog
en doe gezellig mee.
 
Dankjewel voor het langs komen en de lieve berichten.
 


13 opmerkingen:

  1. Prachtig Anita. Heel mooi zoals je de stempels hebt gebruikt op de kaart. Een super de sup mooi kaart voor beterschap. Hopelijk is de verhuizing goed verlopen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie beterschapskaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik weet het wel hoever je erin zit en de verhuizing is goed verlopen!!! nu dozen en nog meer dozen uitpakken hihi, komt vast goed en succes er verder mee! En je kaartje daarop heb je flink gestempeld en is erg mooi geworden!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik zie wat Gerie heeft geschreven, klopt...bergen dozen maar wel in een heerlijk koel huis als alles naar behoren werkt. Succes met alles Anita en maak je hobbykamertje maar snel in orde zodat we weer van je creaties kunnen genieten!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is supermooi geworden Anita. Net als de kaart die ik van je mocht ontvangen voor mijn verjaardag! Dank je wel!
    Succes met het uitpakken.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi is je beterschap kaartje geworden Anita... prachtig die achtergrond en leuk stempelwerk erop...
    hopelijk ben je over naar je prachtige nieuwe stekkie
    het zal allemaal nog wel niet klaar zijn...maar ah dat komt wel hoor...
    succes met alles

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige beterschapskaart, mooi al die kleuren, de verschillende masks en de mooie krokus. Veel succes verder met de verhuizing en uitpakken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verhuizen is toch het ergste wat er is vind je ook niet Anita.
    Gelukkig was je kaart al klaar begrijp ik, dus dat was een zorg minder.
    Je kaart is prachtig en wat een mooie stempel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en zeker de uitdaging is leuk. Gelukkig zit je nu in je nieuwe huis, ik kwam al wat tegen op Facebook. Hopelijk vind je snel je plek en kun je weer lekker aan de freubel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie kaart, Anita.
    En veel succes met de verhuizing en het inrichten van je nieuwe plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig beterschap kaartje Anita met een mooie achtergond alsook de stmepl die je gebruikt hebt fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, zo knap gestempeld. Ik worstel nog een beetje met dit soort kaarten, ach, ik hoef ook niet alles te kunnen! Hopelijk is ben je snel weer op je plek in je nieuwe huis, ik weet hoe het is. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen