woensdag 9 oktober 2024

Lollypop met de Festive Nostalgie lijn van JMA

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Lollypop kaart.
Hierbij gebruik gemaakt van de nieuwe kerstlijn van 
 Jenine's Mindful Art collecties - Festive Nolstalgia. 

Als eerste heb ik de mooie ronde kerst stans gestanst uit groen papier.
Daarna de cirkels uit kraft papier (2x) en een rond plaatje uit het design papier Paper pad.
Het sneeuwpopje is een plaatje uit de Die cut block.
Zie de foto hieronder.

Uit eigen voorraad heb ik geplooid kant op de achterkant 
van het kraft papier geplakt met dubbelzijdig tape.

Tussen de twee kraft papier een rietje geplakt.
Dit rietje eerst wat plat geduwd, daarna tussen deze twee kraft karton geplakt.
Mocht het wat te dik zijn door het kant 
dan kan je er voor kiezen om er foam tape tussen te doen.

De poinsettia uit groen en rood papier gestanst,
die in de Mix media Paperpad zit.
De de takjes heb ik uit kraft gestanst.
Dit is een takje uit de JMA kerst set van vorig jaar. (JMA-VC-CD721)
Alles sneeuwig gemaakt met witte gesso.
Zilver kleurig Tule en groen hemp cord onder de bloem.
En in het hart van de bloem een roosje geplakt.

Deze Lollypop heb ik al eens met een andere JMA collectie filmend gemaakt.
Deze is via deze link te zien:




Dankjewel voor het langs komen.



3 opmerkingen: