zaterdag 22 juni 2024

Kaart met ATC coins

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze kaart.
Gemaakt met de nieuwe lijn van Jenine's Mindful Art collectie,
uit de serie Wild & Free.


Voor deze kaart heb ik wit cardstock genomen van 30x15cm.
In het midden gerild en de bovenste helft weer in het midden gerild
en terug gevouwen. (zie de foto hieronder)


Daarna twee ATC coins uit gestanst uit wit cardstock karton.
Daarna weer een stuk wit cardstock genomen en dubbel gevouwen.
Hierop de atc coins stans net boven de rand uit laten steken
en weer gestanst.
Dan blijven deze aan elkaar vast zitten.
Daarna uit design papier 
vier keer de kleinste atc coins formaat gestanst.
Deze plaatjes opgeplakt.

In de binnenkant de coins geplakt die aan elkaar vast zitten.
Deze links geplakt zodat er nog een coin naast kan.
Doe nu de kaart plat en plak daar de laatste atc coins op.
Deze heb ik ook nog vast gelijmd aan de atc coins links aan de binnenkant.


Mocht je er niet aan uit komen zie dan ook mijn YouTube film.
Ik heb hem tijdens het maken de mobiel bij aangezet.
De Tutorial video kan je hier vinden;

Daarna kon het aankleden/versieren beginnen.
Takjes, vlinder, strikken, tekst en bloemen 
komen allemaal uit collecties van Jenine's Mindful Art.
De randen heb ik trouwens allemaal beïnkt met Distress ink Vintage Photo.

Dit was het wel weer voor deze keer.

 Dankjewel voor het langs komen.

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan met die ATC-coins, mooi dessin-papier en leuk gedecoreerd. Een mooie kaart Anita.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat super leuk om ze zo op een kaart te verwerken. Ik vind ze heel leuk maar ik denk dan weer en nu .. wat ga ik er mee doen.
    Dit is een super oplossing.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen