zaterdag 25 mei 2024

Slimline kaart met de Wild & Free serie van JMA

Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Slimline kaart.
Gemaakt met de nieuwe lijn van Jenine's Mindful Art collectie,
uit de serie Wild & Free.


Als eerste de Slimline stans gestanst uit watercolor papier.
Daarna de nieuwe Mask stencil - Wild Flowers genomen.
Hierbij de inkt set gebruikt uit de Victorian Dreams collectie.



Daarbij het Vellum genomen en dit uitgeknipt.
De plaatjes komen o.a. uit het grote Paperpad.
Nog wat bijtjes gestempeld.
Leuke teksten erop uit de Victorian Dreams tekst stickers.

Deze Slimline kaart al filmend gemaakt;

In mijn film laat ik wat technieken zien, o.a hoe je de randen kan bewerken.



Dit was het voor deze keer.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig weer Anita! Mooi te zien hoe je het opgebouwd hebt!
    Haal mij maar van je verjaardagskalender...ik moet wat minderen met kaarten sturen en heb besloten geen kaarten meer te sturen aan mensen met wie ik nauwelijks meer contact heb, hoe jammer ook...ik wens je wel alvast een mooie verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Wat een prachtig stencil heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super mooi gemaakt!! Die achtergrond is zo tof.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen