donderdag 13 juli 2023

Kaartje met Romantic Moments van JMA

 Hallo allemaal,

Dit dubbele kaartje gemaakt 
met de producten van de Jenine's Mindful Art collection  
uit de nieuwe serie "Romantic Moments".


Het bovenste kleinste papier heb ik gedaan met deze kleuren
Lightmarkers al deppend met een stukje spons.
Zoals je op de foto hierboven kan zien.
Ik gebruik constant hetzelfde stukje spons.
De randen heb ik daarna nog bewerkt met een Distress Crayon
kleur Chipped Sapphire en een heel klein beetje Antiqued Bronze.
Deze ook een beetje uitgewreven met mijn vinger.
Dit kaartje verhoogd opgeplakt.

Het onderste kaartje gedaan met twee kleuren Light markers.
De kleuren 205 Fuchsia en 281 Violet.
Deze kleuren heb ik op een andere wijze aangebracht.
Dit keer met een stukje cadeau folie al deppend aangebracht.
Dus eerst wat van de kleur op een craftsheet, plastic 
of glas plaat aanbrengen.
Beetje nat sprayen en hierin dep je dan het cadeau folie.
(hiervan een prop gemaakt)
Dit ga je al stempelend aanbrengen op je papier.
Ik gebruik trouwens 200 grams watercolor paper hiervoor.

De randen hiervan bewerkt met ook een Distress crayon
kleur Seedles Preserves.
Op deze oplegkaart nog wat script gestempeld.
De stempel zit in stempel set JMA-RM-STAMP483

De plaatjes geknipt uit Paperpad JMA-RM-PP97 en uit de 
Diecut block JMA-RM-DCB52.
De bloemen verhoogd opgeplakt.
De tickets van 49And Market uit de serie Color Swatch Eucalyptus
passen hier mooi bij.
Nog wat gespetterd met de zwarte Posca marker.
De lijntjes op de randen heb ik met een Fineliner gedaan.

Voor nog een andere techniek met de LightMarkers kan je hier zien;


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met deze kaart.

Dankjewel voor je bezoekje.

2 opmerkingen: