zondag 7 mei 2023

ATC kaartjes met Tim Holtz

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze ATC kaartjes zien.
Een ATC kaartje heeft altijd een afmeting van 6,4 cm (breed) x 8,9 cm (hoog).
Deze afmeting heb ik uit Cardstock gesneden kleur 87 Concrete.

Daarna heb ik uit verschillende Idea-Ology pakjes van Tim Holtz kleine plaatjes bij elkaar gezocht.
Vooral in de kleuren geel/grijs.
Deze kleuren neem ik eigenlijk niet vaak,
wel heel leuk om jezelf hierin uit te dagen
 door weer eens iets anders te doen dan je gewend bent.

Als de plaatjes te groot zijn scheur ik ze doormidden,
komt mooi uit omdat ik toch twee dezelfde ATC kaartjes wil maken.
Ik plak de plaatjes tegen elkaar en een beetje over elkaar heen.
Zodanig dat het één geheel wordt.


Daarna nog wat oud gemaakt met Distress crayon kleur Hickory smoke,
hier en daar aan de randen te krijten en wat uit te vegen.
De kleine fotootjes erop zijn ook van Tim Holtz.
Gespetterde met zwarte Posca marker, hierbij wel het foto plaatje afgedekt.
Hier en daar Rub ons zoals cijfers en de soort stempels op gewreven.
De Tekst "Inspire" is een label tekst.
Als laatste nog een mini paperclipje eraan.


Gebruikte Tim Holtz Idea-Ology producten;
#TH94051
#TH93564
#TH94152
#TH92791 (mini paperclips)
#TH94237 (Rub-ons)
#TH94229 (Label stickers)

Ik hoop dat je iets aan mij uitleg heb en/of inspiratie uit kan halen.

Dankjewel voor het langs komen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke ATC kaartjes en wat is er veel te bewonderen op op zo'n klein plaatje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt!! Je kan heel veel creativiteit kwijt op zo'n ATC. Wie weet dat ik ze nog eens ga maken. Maar op dit moment verveel ik mij niet .
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook altijd gemaakt, was wel leuk om te doen. Jij hebt er iets gaafs van gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen