dinsdag 14 februari 2023

ATC kaartjes

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze ATC kaartjes zien.
Gemaakt met de Vintage elements stans set,
daar zit een ATC  formaat stans bij.
Het zijn mijn allereerste ATC kaartjes, 
dit had ik nog nooit eerder gemaakt.



De plaatjes zijn oudjes van StudioLight.
De takjes onder de bloemen zijn van JMA uit de Inner Peace collectie.
De postzegels zijn van 49and MARKET.
Op de randen, takjes en bloemen heb ik wat witte gesso op gedaan.
De teksten zijn van Tim Holtz en de plak pareltjes van JMA.

Dit was het voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes Anita!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd, ben ik ook niet zo thuis in het ATC gebeuren.
    Maar ik vind deze kaartjes wel heel erg leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh deze zijn super Anita!!
    Zo'n tof model en zulke mooie kleurtjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke ATC kaartjes.
    Growetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen