donderdag 27 januari 2022

Verjaardagskaart

      Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze verjaardagskaart zien,
 gemaakt met de Studiolight Essentials stansmal SL-ES-CD82.
Daarop groen cardstock papier en 
daarop het design papier uit paperpad JMA-WAC-PP17 gemat.


In het zakje zit een kaartje achterop dit kaartje
 heb ik de tekst "met liefde gemaakt" gestempeld
 met Crealies stempel Tekst&Zo Duo Font Divers02.
Onder het klepje heb ik een klein stukje Glue dots geplakt zodat het niet open blijft staan
maar wel weer makkelijk open krijg.


De tekst "Happy Birthday" heb ik gestanst uit het design papier.
Op het design papier heb ik nog een mooi (hand)schrift gestempeld en 
op het zakje nog de bloem. 
Deze stempels komen uit de set JMA-ES-STAMP110.
Ik heb gestempeld met Archival inkt de kleur Peat Moss.
De takjes en bloemen zijn uit de stans set JMA-WAC-CD93.
De bloementjes heb ik opgebold met een bolpen.
In het midden van de bloemhartjes plakpareltjes geplakt.
Alle randen heb beïnkt met Distress inkt kleur Vintage Photo.
Nog een strik erop geplakt van organza lint.

Hieronder nog een overzicht foto van alle Studiolight producten.


Dankjewel voor het langs komen.

7 opmerkingen:

  1. Het is een een mooie verjaardagskaart . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende labelkaart !!
    Zo mooi van kleur en zo leuk met het zakje erop.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie labelkaart. Erg leuk met dat mapje erop en de mooie bloemen en takjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een pracht van een labelkaart, Anita. Zó leuk met dat envelopje erop.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke labelkaart Anita!,,je hebt alles mooi verwerkt op je label.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtig, elegant label. Leuk is de pocket erop. Ik heb nog even genoten van al je andere fantastische creaties. Alles is zo prachtig afgewerkt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen