zondag 7 november 2021

FaceBook Live bij Jenine's Mindful Art groep

    Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze Mixed Media pagina's zien.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de lijn 
"New Awakening" van Jenine's Mindful Art collection.

Deze art journal pagina's heb ik gemaakt tijdens de Facebook Live uitzending
in de Jenine's Mindful Art - Inspiration Group afgelopen  4 november.






Ik had hem bijna af.
 Nog blauwe crackle mousse aangebracht met mask stencil JMA-ES-MASK42.
De randen bewerkt met dezelfde Dora Hybride metallic antiek goud verf
als op mijn werk en nog teksten aangebracht.

Nog even alle gebruikte producten op een rijtje;
Rijst papier JMA-NA-RICE05
Mask stencil JMA-NA-MASK04 met 
Dora Perla metallic Reliëf pasta 06 Malachiet groen

Mask stencil JMA-NA-MASK05 met
Distress Oxide Broken China - Frayed burlap - peelt paint.

Mask stencil JMA-ES-MASK42 
met Cadence Dora Hybrid metallic antiek goud 7150 en
Nuvo crackle mousse Celestal blue.

Stempels JMA-NA-STAMP18  met
VersaFine CLAIR morning mist.

Stempelset JMA-ES-STAMP65 met
Archival ink Yet black.

Teksten JMA-NA-STIC01

De achtergrond op kleur gebracht met 
Cadence Hybride Acrylverf kleuren;
007 licht geel - 013 amber - 61 klaver groen
Cadence Premium verf  kleuren;
1780 grond geel - 8012 Khaki groen - 8028 Amandel groen

Gespetterd met zwarte posca marker.

Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.


Dankjewel voor het langs komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten