maandag 17 mei 2021

FaceBook Live bij HobbyVision MM Tag - Travel

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze Mixed Media Tag zien die ik gemaakt heb met 
de mooie producten van Stamperia en Cadence.

Deze heb ik gemaakt tijdens de
Facebook Live uitzending op Hemelvaartsdag (13mei)
die ik heb gegeven 
in de HobbyVision facebook groep;




Wat een ander kleur papier onder je werk weer voor ander kleur geeft zeg!

Deze live uitzending kan je terug vinden op mijn YouTube kanaal;
Klik dan op onderstaand YouTube film
Ik hoop dat jullie er iets van opsteken en/of hieruit inspiratie kunnen halen. 

Dankjewel voor het langs komen.

4 opmerkingen:

  1. Wow....wat gaaf gedaan Anita...prachtig in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tag heb je weer gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf Anita!! Zoo mooi geworden.
    Nu weet ik weer wat ik had willen bestellen , die mooie verf.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen