maandag 12 april 2021

Art Journal pagina's

   Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze twee art journal pagina's zien.
Ik heb deze pagina's gemaakt in mijn Art journal
uit de Jenine's Mindful Art Collectie.
JOURNALJMA03.
Hierin heb ik het mooie Rijst papier RICEJMA35 verwerkt.




Nadat ik de mooie plaatjes van het Ricepaper opgeplakt heb met gelmedium,
ben ik de achtergrond eerst gaan bewerken met 
Crackle Distress Texture paste van Ranger.
Deze kan je meteen verhitten en lekker doorgaan met je opbouw van je werk.
(i.p.v. een nachtje drogen, hihi)
Daarna bruine kleurtjes Cadence verf dunnetjes op verwerken.
Door eerst wat water te sprayen op mijn pagina's
en mijn verf wat met water verdunnen.
Ik heb de kleuren van Cadence Hybride 063 Mink Grijs - 006 Old Lace -
Premium 1154 Kajsmir bruin.
Daarna  Cadence Relief pasta classic aangebracht
met de Mask stencil MASKJMA01.
Drogen met de heattool.
Hierop met mijn vinger een beetje Cadence Distress pasta Antiek 
Kastanjebruin dunnetjes aangebracht (niet geheel dekkend)

Na dit alles kijkend vanuit het rijstpapier plaatjes
 de kleuren bepaald voor de opbouw.
De linker pagina is lichter dan rechts.
Dit is bewust gedaan om van licht naar donker te werken.
Is ook mooier bij de plaatjes.
De kleuren Cadence Hybride 045 Groen - 058 Donker Leigrijs -
027 Sedona bruin - 26 Cactus bloem - 033 Iris.
Cadence Premium 6266 Grijs blauw - 8018 Bladgroen -
0001 wit.
Verder met zwart  (jet black) en groen (peat moss) Archival ink 
gestempeld met de stempels STAMPJMA 01 - 09 -11.
In de rechter raam (plaatje) nog wat gestempeld met STAMPJMA01 
en Archival ink Peat Moss.
Als laatste de teksten uit de stickerboekje STICKERJMA05.

Dat was het weer.
Dankjewel voor het langs komen.

1 opmerking: