vrijdag 12 maart 2021

Steampunk/stoere art journal pagina's

  Hallo Allemaal

Deze twee pagina's heb ik al een tijdje geleden gemaakt.
Maar het kwam er even niet van om ze te laten zien.









 Op deze watercolor pagina's heb ik Cadence Hybride acrylverf aangebracht
en deze vervolgens met een brayer verspreid.
De kleuren die ik genomen heb zijn;
042 Napoleon blue en 093 Firuze.
Van de Candence Premium de kleur 2067 Turquoise .
Daarna een beetje Cadence Distress paste 
1306 Antiek kastanje bruin.
Als laatste nog een dun laagje premium white 0001,
ook dit uitgerold met de brayer.
 Met de foam applicator/blending tool de distress paste
met de Mask stencil van Viva decor
9002 745 00 (oudje) aangebracht.

Verder gestempeld met Archival ink jet black.
De stempels; STAMPJMA20 - STAMPJMA09 -
STAMPIN319 alle drie de stempels van Studio Light.
Ik vond ook nog een oude Grunge stempel van Joy!Craft
die er ook mooi bij stond (6410/0093)
De Cadence Dora Perla Metallic Relief Pasta Petroleum
aangebracht met de CraftEmotions Mask ruit.
Stansmallen van Crealies en CraftEmotions gears bewerkt met
Viva Decor Rust en orange.
De stansmal Notebook Circles van Joy! Craft 6002/1515.
Tekst stickers genomen van DDBD 491.200.018.
Gespetterd met de Posca marker.

Poehee een hele waslijst 
maar ik denk dat ik alles wel ongeveer benoemd heb.
Hierboven heb ik nog stappen foto's geplaatst.
 
Ik heb veel plezier beleeft aan deze twee pagina's.

Dankjewel voor het langs komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten