dinsdag 23 februari 2021

Mijn eerste Facebook Live uitzending

 Hallo Allemaal

Afgelopen zaterdagavond (20 - 2 -2021) 
heb ik mijn eerste Facebook Live uitzending gegeven.
In de HobbyVision groep was ik een uur live.
Het was reuze spannend maar het ging super goed.
Dit is mijn eindresultaat geworden.


                   



Mocht je deze live uitzending nog eens graag terug zien of
heb je hem gemist?
Je kan hem op mijn YouTube kanaal terugkijken via onderstaande link.
Klik op het onderstaande.
Daarin laat ik alle gebruikte producten zien.



Ook kan je de lijst met gebruikte producten hier terug vinden;

Dankjewel voor het langs komen.

1 opmerking:

  1. Wat een schitterend project heb je gemaakt.
    Ik ga snel het filmpje eens bekijken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen