donderdag 16 januari 2020

Weer twee art journal pagina's met Tutorial filmpje.

 
Hallo Allemaal
 
Vandaag laat ik jullie weer twee Art Journal pagina's zien.
Hierbij weer andere technieken gebruikt
maar wel weer met rice paper.
Het werk echt zo ontspannend om te doen.
Ik vind het ook erg leuk om dit naslagwerk te bewaren...
in mijn art journal.
Nooit gedacht dat ik dit zo leuk zou vinden om te doen.
Dus pas op het werkt verslavend.;)
 
 
 
 
 
Ik heb op deze pagina's velen verschillende materialen en merken gebruikt.
In mijn filmpje laat ik dit allemaal zien met daarbij de namen.
En wil je graag weten hoe ik deze kaart maak?
Klik dan op onderstaande YouTube filmpje
met daarin foto's, gebruikte materialen en de werkwijze.
 Ik hoop dat jullie er iets van opsteken en/of inspiratie hieruit kunnen halen.
 
 
 
Dankjewel voor het langs komen.
 


9 opmerkingen:

  1. Prachtige pagina's, Anita. Ik heb weer genoten van je video. Als jij zo bezig bent, krijg ik altijd meteen zin.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het altijd genieten als ik naar je filmpjes kijk, dan wil ik ook meteen dit soort dingen gaan doen. Maar ik weet dat het niet aan mij is besteed dus ik geniet des te meer van jouw creaties! Prachtig weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super super mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga zeker je filmpje eens op het gemak bekijken, prachtige AJ-pagina's hier en hieronder! Jij bent echt ook van alle markten thuis, zoveel variatie in wat je doet!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhhh.... ook al weer zo geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is schitterend !!!
    Wat een mooie kleuren heb je bij elkaar gebruikt en wat mooi met de verschillende materialen en dieptes.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je filmpje even bekeken, wauw.
      Wat een mooie materialen heb je ook gebruikt, meteen mijn verlanglijstje aangevuld

      Verwijderen