maandag 9 december 2019

Crealies Mixed Media Christmas Card

 
Hallo Allemaal
 
Het is bijna Kerst,
daarom nog een laatste Kerst creatie dit jaar van mij.
 
 
De glinstering op deze kaart kan je op de foto niet echt zien.
Met kunstlicht zie je dat iets beter.
Dat probeer ik in mijn filmpje ook wat beter in beeld te brengen.
Ik heb voor de kleuren, Lindy's  Stamp Gang Starburst sprays gebruikt.
De Starburst sprays geven die glinstering.
 
 
Wil je graag weten hoe deze kaart is gemaakt?
Klik dan op onderstaande YouTube filmpje
met daarin foto's, gebruikte materialen en de werkwijze.
 Ik hoop dat jullie er iets van opsteken en/of inspiratie hieruit kunnen halen.
 
 

 
 
 
Dankjewel voor het langs komen.
 

10 opmerkingen:

  1. Mooie geworden Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Anita.
    De 'making of' was weer leuk om te zien!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Anita. Mooie heldere kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat weer een prachtige kerstcreatie is dit geworden Anita...leuke materiaaltjes allemaal van Crealies gebruikt...TOP!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat een schitterende kleuren heb je gecreëerd.
    De achtergrond is schitterend
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen