maandag 4 november 2019

Mixed Media Kerstballen Deel 2

Hallo Allemaal
 
Vandaag mag ik jullie inspireren.
Ik doe dit graag met deze gemaakte kerstballen.
Al eerder had ik Vintage kerstballen gemaakt.
Wil je deze ook nog graag terug zien?
Klik dan HIER 
Dit keer heb ik heel andere technieken en materialen gebruikt.
Ook nu weer drie formaten kerstballen.
 
 
 


Wil je graag meer weten over hoe deze Kerstballen zijn gemaakt?
Klik dan op onderstaande YouTube filmpje
met daarin nog vele foto's, gebruikte materialen en de werkwijze.
 
 
 
 
Dankjewel voor het langs komen.

 


9 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel leuk Anita!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstballen zijn dit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super mooi zijn ze. En filmpje ook gezien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig deze kerstballen Anita...en heel gaaf dat filmpje hoe je die gemaakt hebt...geeft mij weer inspiratie ...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Anita! Dank je voor het filmpje, altijd leuk te zien hoe je te werk gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zei het al eerder, ze zijn echt schitterend! Leuk filmpje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super mooi gemaakt allemaal Anita!! Zo leuk met al die technieken. En als ik nog eens tijd heb ga ik al die mooie filmpjes van je bekijken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen