maandag 5 augustus 2019

Mixed Media Flower box for Crealies


Hallo Allemaal
 
Vandaag kan ik eindelijk het leuke nieuws vertellen!
Laatst (15 juli) mocht ik guest designer zijn bij Crealies
Vrij direct daarna werd ik gevraagd of ik in hun team wilde komen.
Onwijs gaaf  natuurlijk!
Dit past nu prima,
aangezien de werkzaamheden wat afgenomen zijn bij CraftAddiction.
 
Vandaag mag ik dan mijn eerste creatie laten zien als Designer van Crealies.
Hiervoor heb ik dit houten doosje op gepimpt met vele Crealies producten.
 
 
 
Het houten doosje heb ik in de witte gesso gezet
om deze vervolgens te gaan bewerken.
De bloemen heb ik gestanst uit watercolor paper 350 grams
Vervolgens deze op kleur gebracht met kleur sprays.


Wil je graag meer weten over hoe dit doosje is gemaakt?
Klik dan op onderstaande YouTube filmpje
met daarin nog vele foto's en de werkwijze.
 Ik hoop dat jullie mijn Tutorial filmpje gaan bekijken,
en er iets van opsteken en /of inspiratie hieruit kunnen halen.
 

Abonneren op mijn kanaal zou ik super leuk vinden!
Nog een tip... je kan het beeld op pauze zetten, op HD kwaliteit zetten,
op groot en de snelheid aanpassen.
(dit laatste gaat op de pc en soms werkt het ook op de iPad)
Bij ieder filmpje speelt er muziek bij, als deze in slow motion is,
dan weet je dat de snelheid van het filmpje lager is.
  
Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita
  

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk nieuws, Anita. Gefeliciteerd.
    En meteen een prachtige creatie als binnenkomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Anita heel leuk in het team van Crealies veel plezier!
    Prachtig doosje is het geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi!! En je maakt prachtige creatie dus ze hebben er een topper bij, veel plezier bij Crealies en van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd hoor want je maakt prachtige creaties. Deze is ook al zo mooi.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je nieuwe 'baan', Anita. Dat kwam voor jou op een goed moment!
    Je hebt het doosje prachtig opgeleukd en ik zal vandaag nog wel even je video gaan bekijken. Die zijn altijd gaaf.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf nieuws Anita en je pakt meteen heel mooi uit met deze romantisch "gepimpte" doos. Mooi materialen én mooie kleurtjes heb je gebruikt. Veel plezier en succes met je nieuwe "baan"..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig project ! Gefeliciteerd met je nieuwe DT !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan, veel succes.
    Je creatie is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig doosje, erg mooi gepimpt! Gefeliciteerd met je DT plek! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk nieuws Anita, gefeliciteerd. Je bent een mooie aanwinst in hun team denk ik.
    Prachtig doosje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita. Wat fijn dat je designer voor Crealies bent geworden . gefeliciteerd. Het is te zien dat mixed media je ding is. Het zijn altijd schitterende creaties die je maakt. Veel succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen