vrijdag 24 mei 2019

Tweede art journal pagina

Hallo Allemaal
 
Gelijk ook mijn tweede art journal pagina gemaakt.
Je kan er zoveel mixed media stijl op kwijt.
Ik wist niet dat ik dit ook zo leuk zou vinden om te doen.
Ojee ojee, vind zoveel technieken leuk.
Ook kaartjes maken zonder mixed media stijl.
Nu nog een potje tijd zien te vinden!
Klinkt of komt vast bekend voor.
 
Maar goed hier een aantal foto's van mijn tweede pagina.
 
Boven
 
Onder
 

Ook hier weer voor de achtergrond de gelli plate gebruikt
en twee kleuren Dylusions paint (Mushy peas, Squeezed orange)
Daarop wat stempel afdrukken gemaakt met Versafine clair, morning mist.
Met multicoat mat van CraftEmotions het stamperia rijst papier op geplakt.
Niet de gehele pagina maar twee ruime stroken gescheurd.
Dat scheuren gaat makkelijker als je de scheurlijn nat maakt met een fijn penseeltje.
Met een mask stencil van Andy Skimmer en distress inkt;
Vintage photo en Tea dye de achtergrond gemaakt tussen het rijst papier.
Met ook deze mask, Finnabair Texture paste; Graphite aangebracht.
Daarna nog stempels van Crealies Bits&Pieces 07 en 03
met zwarte en de grijze (morning mist) aangebracht.
De cirkels is een oude stempel van Joy! (6410/0093)
Met de DDBD rollerdex pattern mask art Nuvo Expanding mousse kleur;
Red Leather aangebracht.
Met de Molowtow marker de witte accenten aangebracht
en de doodle randen met een fineliner en een posca marker.
De teksten zijn van Finnabair.
Op de grote luchtballon een plak cabochon aangebracht.
 Ik denk dat ik zo alles wel benoemd heb.
 
De verjaardagskaarten druppelen binnen, echt zo leuk!
 
Dankjewel voor het langs komen.
 

7 opmerkingen:

  1. Ja alles is leuk om te doen en er komt ook elke maand zoveel leuks bij!
    Deze pagina ziet er ook super uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende pagina Anita!
    Echt onwijs gaaf!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze pagina is super mooi, heerlijke kleur ook.
    Euhh dat potje tijd..ja ook ik kom die maar niet tegen..hahaha
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze pagina is echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen