zondag 20 januari 2019

Bedankt en Hoera

Hallo Allemaal
 
Weer lekker aan het spelen geweest met de Magical Shakers van Lindy's Stampgang.
Onze zoon Sven had twee bedank kaartjes nodig voor zijn stage begeleiders.
Of ik nog wat had of kon maken.
Dat werd maken wat ik geen probleem vind.
Zo had ik zelf ook nog wat verjaardagskaartjes nodig.
 
 
De stempels is een set gekocht via Ali.
De vlinders en knoopjes komen van de Action.
De teksten zijn van CraftEmotions.
De doodle rand heb ik zelf getekend.
Bij alle kaartjes gebruik gemaakt van twee kleuren shakers.
Bij deze bovenste kaart een shaker van Lindy's en
een Shimmer powder van Nuvo.
 
 
Bij deze kaart ook nog eens crystal drops van nuvo toegevoegd.
Deze stempel komt weer van een andere set, ook weer via Ali.
 
Deze laatste is mijn favoriet! De kleuren, de stempel en tekst,
ja ik ben er weg van. De tekst in gekleurd met de glittermarkers van nuvo.
Ook hier weer crystal drops gebruikt.
 
Dankjewel voor het langs komen en de altijd lieve berichtjes.




10 opmerkingen:

  1. Ze zijn alle maal prachtig Anita. Jij kunt ook alles he? Van vintage tot strak. Superhandig. En op deze manier had je best snel 4 kaartjes!
    Was Sven tevreden??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke serie kaarten heb je zo gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaarten heb je gemaakt.
    Zo mooi van kleur geworden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie in MM techniek, prachtige kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaarten! Van de blauwe mag ik genieten, dankjewel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een toffe reeks! prachtige kleuren, leuk met die bijpassende vlindertjes er nog bij...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige, kleurige serie met mooie vlinders.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaarten Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen