zondag 23 december 2018

Merry Xmas

Hallo Allemaal,
 
Vandaag laat ik kerstkaartjes zien die snel gemaakt zijn
met de magical shakers van Lindy's Stamp Gang.
Geweldig mooi effect vind ik.
Om jullie niet te overvallen met vele foto's ;-)
heb ik een paar fotocollages gemaakt.
Met daarin ook de gebruikte spulletjes.
 
 
 
De kleur Magnolia Magenta Gold is hierbij toch wel mijn favoriet.
Daarom hiervan nog meer kaarten gemaakt.
Hierbij geen gebruikte materialen gezet.
Maar bij vragen mag je deze uiteraard altijd stellen,
ik doe mijn best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden.
 
Dan rest mij nog om jullie hele fijne Kerstdagen te wensen.
En de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Met goede gezondheid en veel creativiteit!!
 
Lieve groetjes
Anita
Afbeeldingsresultaat voor mooi kerst plaatjes
 


2 opmerkingen:

  1. Erg leuke kerstkaarten, Anita.
    Jullie ook fijne kerstdagen en een gezellige jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaarten Anita. Leuk om te maken denk ik met de verschillende kleuren. Iedere keer een ander effect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen