vrijdag 17 augustus 2018

Reminder CraftAddiction #7/8 volgens moodboard

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik jullie mijn reminder zien,
voor de lopende Mixed Media Facebook challenge.
 
#7/8 volgens de Mixed Media Moodboard van juli/augustus.
Daarvoor heb ik deze bloemen vlag gemaakt.
Ik heb mij laten inspireren door de kleuren en de bloemen
van onderstaande moodboard.
 
 
Ik heb er weer een Tutorial filmpje van gemaakt.
Met daarin nog vele foto's.
Mocht je hierna vragen hebben, stel ze gerust.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
De moodboard challenge loopt tot en met 31 augustus.


Dankjewel voor het langs komen en de altijd lieve berichten.




8 opmerkingen:

  1. Schitterende vlag Anita.... hele leuke interpretatie van het moodboard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend gaaf gemaakt Anita. Mooie frisse kleuren en heel leuk opgebouwd, mooie achtergrond ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie en echt zomerse tag! Prima tutorial ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke zomers tag Anita. Mooie kleuren combi. Groeten Atrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is je vlag geworden Anita!! En heel lekker zomerse kleurtjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen