zondag 17 juni 2018

Reminder CraftAddiction #6 volgens moodboard

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik jullie mijn reminder zien,
voor de lopende Mixed Media Facebook challenge.
 
#5 volgens de Mixed Media Moodboard van juni.
Daarvoor heb ik deze bloemen Tag gemaakt.
Ik heb mij laten inspireren door
de pastel kleuren, de schelpen en de golven/water.
(bubbles en golven)
 
 
Volgens onderstaande moodboard.
 
 
Ik heb er weer een Tutorial filmpje van gemaakt.
Met daarin nog vele foto's.
Mocht je hierna vragen hebben, stel ze gerust.

 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
De moodboard challenge loopt tot en met 30 juni.
 

Dankjewel voor het langs komen en de altijd lieve berichten.

 

7 opmerkingen:

  1. Wow...mooi is dit zeg en prachtige kleuren heb je gebruikt! Mooie details erop...top!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat heb je dit weer gaaf gemaakt leuk om weer te zien hoe je het hebt opgebouwd tot zo'n mooi pronkstukje!
    Groetjes van die andere Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie zachte kleurtjes heb je voor deze tag gebruikt Anita. Het is een plaatje. Mooi zoals je de bloemetjes etc. gegroepeerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah... dat bedoelde je. Nou, ik denk dan: Anita kan het een , dan is het ander niet moeilijk voor haar (ik heb je hoog zitten wat mixed media betreft, dat weet je..)
    Mar deze tag is weer geweldig! Heel mooi voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super Anita!! En zulke mooie zomerkleurtjes.
    Echt weer een plaatje om naar te kijken.
    Fijne week!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen