vrijdag 9 maart 2018

Today is a good day

Hallo Allemaal
 
Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien in mixed media stijl.
Deze heb ik gemaakt voor de vandaag jarige Danoesja.
Ze heeft hem al ontvangen en vind hem prachtig.
Blij om te horen en haar lievelingskleur is blauw als ik het goed heb.
Dus daar heb ik op ingespeeld.
 
 
Ook dit keer heb ik er een YouTube filmpje van gemaakt.
 
 
 
In het filmpje staan nog veel meer foto's..
Ook hoe ik het gemaakt heb.
Ik ben dit keer als eerste bezig geweest met distress oxide inkt,
om er mijn eigen design papier van te maken.
Ook heb ik design papier gemaakt met sprays.
Ik hoop dat er bij Danoesja niet al te veel glitters in huis liggen,
want ook die heb ik gebruikt.
En op de bloemen met een glitter brush pen.
Deze onderstaande foto heb ik met avond licht gemaakt.
Dan zie je de glitters beter (hoop ik)
 
 
 
 
Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het wel.
Ik beantwoord ze graag.
Dankjewel voor het langs komen en de altijd live berichtjes
 


19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je voor Danoesja gemaakt Anita. Mooi zoals je alle materialen gecombineerd hebt. Een fris en fleurig geheel vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooie kaart. Zo'n fraaie kleur blauw. Vaak is het zoeken, maar dit treft gelijk goed. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Super! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit, Anita.
    Kan me helemaal voorstellen dat Danoesja er blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je voor Danoesja gemaakt. Supermooi met de bloemen.Abita, leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart,Anita.Erg mooie kleurtjes.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan!!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan Anita en wat leuk dat je dit op you-tube hebt gezet.
    Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    Hij is ook prachtig!! Dat Danoesja daar blij mee is , snap ik.
    Mooie kleur blauw is dat! Azuur denk ik..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAt is dit prachtig Anita!
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor Danoesja geworden Anita, ook Sarah geworden, hihi Top gedaan in hele mooie kleuren!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart, prachtige kleuren en erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super geheel!! Gave kleuren.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaart en heb ook je filmpje bekeken,leuk ,steek er altijd weer wat van op.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, heel mooi! kleuren zijn super.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Anita. Ik kan me voorstellen dat Danoesja daar blij mee is!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Anita. Net zoals de kaart van jou die vanmiddagmet de postbode is gebracht samen met een kaart van Ans en eentje vanGrietje. Beter laat dan nooit natuurlijk, want dat gebeurt helaas ook wel eens. Heel erg bedankt voor de zeer fraaie kaart. Hij staat bij de hele verzameling op de vensterbank. In het weekend wordt het toch slecht weer, dan ga ik er de fotoos van maken.
    Nogmaals bedankt en groetjes van leny

    BeantwoordenVerwijderen