maandag 22 januari 2018

Twee kaartjes

Hallo Allemaal
 
 
Vandaag laat ik jullie twee kaartjes zien die totaal verschillend zijn
maar wel gemaakt zijn van dezelfde knipvel  en basismal.
 
 
en
 
Bij deze laatste heb ik gebruik gemaakt van de gilding wax.
Dit heb ik op donker blauw linnenkarton aangebracht.
Met drie kleuren gilding wax: Turkoois, paars en blauw.
 
Ook deze bloemen zijn gemaakt uit een mal
van de Romantic Botanic lijn van Studio Light.
Deze heb ik uit flower foam gestanst en op kleur gebracht met gilding wax.
Licht en donker. Ook de blaadjes op deze manier gedaan.
Ik heb het verhit met de heattool zodat je het in gewenste vorm kan brengen.
Zo gaaf!
 
Via deze collage wil ik laten zien wat ik allemaal gebruikt heb.
 
O ja de zon scheen dus mijn man heeft de kaart even voor mij vast gehouden.
Zo kan je de mooie glinstering zien van de gilding wax.
De mal met de gestempelde tekst erop is ook uit foam gedaan.
 
 
 
Dankjewel voor het langs komen de altijd lieve berichten.
 


18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemige kaarten Anita. Leuke mal heb je gebruikt Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW wat een mooie kaarten Anita en inderdaad zo heel anders. Ik vind ze beiden schitterend. Echt mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten ...
    Wat een mooie glinstering zit op de kaart, en van die warme kleuren
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 schitterende kaartjes Anita...prachtig gedaan met die glinsterende wax...
    Ik heb er afgelopen zaterdag ook mee gewerkt op een workshop..lekker spul is dat ...je krijgt er een geweldig resultaat mee...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er twee prachtige kaarten van gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei inderdaad heel verschillend geworden, leuk om te zien! Ik vind ze heel mooi geworden en die wax is echt prachtig zeg. Jullie hebben dat mooi op de foto gekregen (is ook altijd een uitdaging ;).

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zijn prachtige kaartjes Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je laat ons hier 2 ontxettend mooie kaartjes zien.
    Heel verschillend, en toch passen ze heel goed bij elkaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten en mooi om de verschillen te ontdekken...Wat een werk met de wax en wat al niet meer....knap gedaan.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtigekaarten en wat een mooie mal gebruikte je. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn prachtig! Ik geniet heel erg van de tweede kaart die je mij hebt gestuurd. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo anders en toch hetzelfde....al is de onderste wel heel mooi geworden door de gilding wax.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kaarten Anita!
    Mooie mal heb je gebruikt.'
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi, Anita. Ik vind ze niet totaal verschillend hoor. Ergens lijken ze natuurlijk toch op elkaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten, mooi de glans met de gliding wax. Mooi je gepimpte canvas, leuk om te zien hoe je vooruit bent gegaan met de mixed media.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mal is dat Anita!! Gaaf dat je er 2 zulke verschillende kaarten mee hebt gemaakt!! Zulke mooie details weer...Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 2 Prachtige kaarten,Anita.Mooie stans.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen