dinsdag 20 juni 2017

Ben ik weer

Hallo Allemaal
 
Dat is even geleden een niet ingepland bericht vanuit deze kant.
Er staat nog wel 1 ingepland bericht klaar.
Zoals velen van jullie weten ben ik verhuisd samen met mijn gezin.
we zijn nog niet klaar in het huis maar al wel ver.
Vandaag hebben ze de inbetweens en vouwgordijnen opgehangen.
Helaas waren de overgordijnen te lang.
Ook hebben we nog puntjes van de keuken wat ze alsnog moeten herstellen.
Maar al met al wonen wij hier prachtig!!
Met een mooie hobbykamer met balkon.
Ik heb er nog niet gezeten om te freubelen.
Nog geen tijd gehad en ook niet zoveel puf met dit weer.
 
Ook heb ik prachtige post uit o.a blogland gekregen.
Voor mijn verjaardag en ook nog eens verhuiskaartjes!!
Echt lief van jullie.
Ik heb van alle eigen gemaakte kaarten een foto gemaakt.

 


Ook hier nog eens ...
DANKJEWEL allemaal!!
Super leuk om kaartjes te mogen ontvangen.
Daarnaast hebben we ook nog niet zelf gemaakte kaarten gekregen.

 
Er is afgelopen week nog meer leuk nieuws gebeurd.
Kim heeft haar mavo diploma gehaald, jippie!
Sven heeft afgelopen weekend de EJK limiet gesprongen!!
En mag deze zomer naar de Europese junioren kampioenschappen
in Italië. Geweldig leuk voor hem!!
De limiet is 2,13 m hoog. 
 
Ben al bijna twee maanden niet actief in blogland,
Hopelijk komt dat volgende week weer wat terug vanuit mijn kant.
Graag wil ik iedereen bedanken voor de steeds leuke reacties tijdens mijn afwezigheid.
Ik kwam wel eens effe om de hoek kijken in blogland.
Maar daar bleef het ook bij, de berichten las ik wel steeds met plezier.
 
Tot snel weer.
 
Liefs Anita
 
 
 


13 opmerkingen:

  1. Dat zijn allemaal leuke nieuwtjes Anita. Veel geluk in jullie nieuwe woning !
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel geluk en woonplezier in jullie nieuwe woning Anita. Bloggen komt wel weer, eerst lekker wennen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig de gordijnen voor de ramen Anita...leuk als er steeds weer iets bij komt!! Maakt het huiselijk hè! Je bent goed verwend met mooie kaarten uit blogland!!! Heel veel woon plezier op jullie nieuwe stek!!!! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om met zoveel mooie kaarten verwend te worden, Anita.
    Veel geluk in jullie nieuwe woning en gefeliciteerd met Kim en Sven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben je prachtige kaartjes gekregen voor je verjaardag en je verhuizing Anita....allemaal mooie kunstwerkjes...
    en gefeliciteerd ook hè met de prestaties van je kids...Ook dat is echt genieten...
    en dan straks een mooie hobbykamer, dan is het leven helemaal een feestje...
    Geniet maar lekker van dat alles..
    Liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om weer een blogpost van jou te zien Anita!
    Tjonge, wat ben jij verwend met mooie kaarten voor je verjaardag en het nieuwe huis.
    Heerlijk dat er inmiddels iets voor de ramen hangt en zo langzamerhand kunnen alle klussen afgevinkt worden.
    Wat een mooie prestaties van Sven en Kim, maar hier had ik je al gefeliciteerd ;-)
    Een fijne dag toegewenst en tot snel maar weer!

    liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij houdt er iemand van paars hihi!! Mooie kaarten heb je gehad Anita en de rest wist ik al doordat we dt-maatjes zijn...super leuk allemaal!!
    Ga nu maar eens volop genieten van al dat moois...in 1x alles 100% is nog nooit ergens gelukt en dat geeft ook niet, het laten groeien onder je handen is juist zo leuk van een nieuw begin!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn voor je deze leuke berichten ik wens je veel geluk in jullie nieuwe huis groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn voor je deze leuke berichten ik wens je veel geluk in jullie nieuwe huis groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn om te lezen dat jullie al opgeschoten zijn in het nieuwe huis. Het is nu ook wel erg warm op te knutselen, bij mij komt er ook niks uit m'n handen.
    Leuk om te zien hoeveel prachtige kaartjes je gekregen hebt, zo waardevol de blogcontacten.
    Ik had je al gefeliciteerd met Kim maar natuurlijk ook gefeliciteerd dat Sven naar de Europese Kampioenschappen mag.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita. Wat leuk dat je niet vergeten bent met allemaal prachtige kaarten. Als je aan het klussen bent en met allerlei dingen voor je nieuwe huis bezig bent heb je geen tijd en puf meer voor de hobby en de bloggen dat komt wel weer als alles in weer op orde is. Het is nu ook geen weer voor de hobby. veel te warm. gefeliciteerd met de resultaten van je kinderen. Veel succes met de laatste loodjes. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita, fijn dat je er weer bent. En wat een hoop mooie kaarten heb je gekregen.
    Veel woonplezier in je nieuwe huis.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je in je nieuwe huis bent ingetrokken. En wauw ! Een hobbykamer met balkon ! Super ! En fijn dat je kinderen zo een goede resultaten halen. Geeft voldoening voor hen én aan de ouders :) Ik was idd. te snel met mijn pillow box op het Scrap Cards blog, maar kreeg 'm er niet meer af. Bedankt om dit even voor mij te doen! Je verjaardag heb ik ergens gemist :( alsnog gefeliciteerd ! Groetjes en fijn weekend, Gina

    BeantwoordenVerwijderen