woensdag 7 september 2016

Reminder Scr@p-Cards #88 Bingo kaart

Hallo Allemaal
 
Vandaag mag ik de reminder verzorgen bij Scr@p-Cards challenge blog 
Voor #88 met als thema een Bingo kaart.
 
 
Ik heb hierbij twee bingo rijtjes gebruikt, namelijk:
Hart / paars / houten embellishment
en
kant-lint / vlinders / paars.
 
 
 
 
Ik heb zoals jullie zien de DDBD mal Envelop met Tag gebruikt.
artikelnummer 470.713.030
Het hart en vlinder is van dutch paper art
met de artikelnummers=>
472.948.007 en 472.948.001
De stempel "lieve groetjes" is van MD => EC0152,
zo ook de stempel met de tekst "super bedankt"=>CS0971
Het plaatje heb ik laatst op de beurs gekocht en deze is van Syta van Gelderen.
Het Design papier is van Joy! =>6011/0501
De houten vlinder is van het merk Craftemotions.
 
De sponsor is deze keer De Hobbykaart
Met een hele mooie prijs.
Doe gezellig mee! Dit kan nog tot dinsdag 20 september 13.00u.
 

De ontvangster van deze envelop met tag was er super blij mee!
Missie geslaagd!
Zoals ik al schreef de beurs....
ik was afgelopen donderdag met Danoesja en haar buurvrouw Tonny naar de beurs geweest.
Daar met andere blogvriendinnen samen zitten te lunchen.
Zo super gezellig om hun in het eggie te zien!!!
Heel veel bekende bloggers gezien naast het lunchen (ook nog eens.)
Bij  o.a CraftAddiction leuke aankopen gedaan.
Ik heb echt heel erg genoten!!! Voor herhaling vatbaar!!!
 
Graag doe ik met deze envelop met tag mee bij:
- AnMaCreatief #60 inspiratiefoto
- K&K #38 vlinders
- Friendship #9 Alles geht
 
 Mijn Besties vallen goed in de smaak geloof ik.
Want met deze Bestie kaart stond ik in de top drie bij De Franse Bestie blog
Dankjewel!!
 
 
De scholen zijn allemaal weer begonnen.
Ik hoop dat ik weer snel in het gewone ritme kom
en weer bij jullie langs kan komen.
Maar ik geloof wel dat er nog heerlijke zonnige dagen voorbij komen.
Dus weer heerlijk in de tuin. Wat heb ik het toch goed!
 
Dankjewel voor jullie tijd en de altijd lieve berichten.
 


18 opmerkingen:

  1. Wow prachtig Anita. Het paars spat er van af. Ben er gek op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie en mooi van kleur ook.
    Leuk je op de beurs eens ontmoet te hebben.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie, Anita.
    Fijn dat je zo genoten hebt op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige post Anita! Heerlijk om blog maatjes te zien en spreken op een beurs, dat is zo genieten!!!
    Ook geniet ik weer van je prachtige tag...de kleuren zijn zo prachtig! wat een blikvanger! En je hebt er ook nog eens iemand heel blij mee gemaakt! Ben ook blij dat het weer zo goed met je gaat! de zomer heeft je goed gedaan!
    Geniet van het zonnetje zolang het kan!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi, ik hou ook erg van paars, vlinders, strikjes haha. En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaart, zo mooi, niet zo verwonderlijk hoor dat je gewonnen hebt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie creatie Anita, heerlijk he de kleur paars. Ben er ook dol op. Was zeker gezellig de beurs. Jammer dat wij niet mee konden lunchen. Volgende keer doe ik wel mee om gezellig bij te kletsen.
    Liefs, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie tags,Anita.Prachtige paarse strik.Gefeliciteerd met je top 3 notering.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige tag Anita en gefelicteerd met je top plaatsjes
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige tag Anita !
    super mooi van kleur en heel leuk plaatje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tag Anita....zooooo mooi al die accentjes en ook de kleurtjes zijn schitterend...echt een beauty!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die mooi !!!!
    Het plaatje spat er vanaf, zo leuk.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita wat een prachtige labelkaart. Het plaatje is zo mooi! Mooie kleurencombi je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gedaan Anita! De kleuren zijn ook helemaal gaaf. Ik vond het ook reuze gezellig dat we samen konden lunchen! Wie weet in het voorjaar weer.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart zo in het paars Anita.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAt een leuke tag is het geworden. Mooi die tinten paars. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi kaartje voor de AnMa Creatief Challenge...bedankt voor het meedoen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen